Planering vecka 39

Såhär ser denna vecka ut just nu! :)
 
Var som sagt och gymmade igår morse med Love. En riktigt bra start på veckan om ni frågar mig! ;) Idag har det inte varit något speciellt inbokat, bara plugg eftermiddag liksom. :P Imorgon har jag ridning, ska bli roligt att få sitta på en pålle igen hihi! På torsdag ska jag träffa Linnea igen, mysigt! :D Får se vad vi hittar på. Fredag är ganska fullspäckad. Jag ska gymma (på skoltid faktiskt, får gå till gymmet på gympalektionen nu i fyra veckor framöver, grymt! :D) Sen blir det hoppning och efter det i ilfart hem till en kompis som fyller år i helgen så hon ska ha lite middag. Det ska bli trevlans! ;) Ja och som ni ser så blev det ingen fotografering förra lördagen. Min kära kompis hade lite tight med tid och vädret var inte riktigt på vår sida, så vi hoppas på den här helgen, men ingenting är spikat! På kvällen är det födelsedagsmiddag för en annan person hihi! ;) Söndag blir det häst igen. Då ska jag nämligen följa med Ylva ut till hennes hästis. Kanske rida lite, men framförallt fota och filma!
 
That's my week! Are you with me mitt i allt? Haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback