Madde presenterar Linnea...


This is my friend Linnea ;)

Vad heter du?
Anna Linnea Trixie Törnblom

Hur gammal är du?
16 år

Skola?
Djurgymnasiet

Berätta lite kort om dig själv (intressen, sporter osv...)
På min fritid gillar jag att rida, vara med mina kompisar, shoppa och resa ;)

Hur känner du & Madde varandra? Och hur ofta brukar ni ses?
Asså haha jag kommer inte riktigt ihåg.. Tror det var i stallet, att jag började rida i hennes ridgrupp eller något ;)
Tyvärr så brukar vi inte ses så mycket :( men vi ses så ofta som vi har tid!!

Vad tycker du om hennes nya blogg?
Jag tycker den är skitfin! :D


Har du en blogg?
Jag har en blogg, men jag har inte bloggat på sjuuuukt länge.

Singel/förhållande?
Jag är singel...

Ditt bästa minne med Madde? ;)
Asså våra CoD kvällar
(M: Linnea och jag spelar alltid CoD tillsammans. She's my CoD-kompis )

Berätta en udda/rolig/knasig/hemlig sak om dig själv? :)
Hmm... Att jag är jättekänslig mot killar som spelar gitarr, smälter verkligen då... ;)

Lite bilder på mig & Linnea:


En av de första bilderna på oss tillsammans

Bild från en av alla våra CoD-kvällar.

Juni 2012


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är erat rekord på zoombies? :D asså vilken level har ni kommit till ? :)

Svar: Oj jag vet inte! :P 14 tror jag! :D ditt?
Madeleine Jacobsson

2012-09-03 @ 21:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback