Madde presenterar Ylva... (bloggfotografen)

Hallå alla Maddes läsare!

 Jag heter Ylva och är kompis med Madde. Madde frågade mig om jag ville gästblogga på hennes nya blogg och självklart ville jag det, trorden här bloggen asså. Jag är en av dem som kommer vara en unik besökare varje dag, hängde på hennes tidigare blogg som hon hade med en kompis, men en paus i allt bloggande tvingade mig att sluta stalka henne, hehe. Nu har jag fått hänga ute med kon (se bild nedan) tills denna blogg skulle starta, inte så trevligt, eller hur? Men jehaa nu är den fixad och jag förväntar mig toppen uppdatering från dig Maddis!

 

Madde och jag träffades en gång några veckor innan vi skulle börja på gymnasiet och hade då ingen aning om att vi skulle börja i samma klass, men det gjorde vi J, vilket jag är mycket glad för.

Okej, nu är det slut pratat om Madde. Nu är det dags för mig att stå i rampljuset. Precis som Madde älskar jag att fota, men jag gillar också att shoppa, vara med min häst Viggo och spendera min lediga tid med vänner. Madde berättade för mig för ganska länge sen vad, Carpe diem betyder; Fånga dagen. Sedan Madde berättade det för mig har jag försökt att göra precis det, varje dag. Fånga dagen. Det är inte alltid lätt, men varje dag den här hösten och år 2013 ska jag försöka fånga dagen tillsammans med mina vänner, hästen, familjen och alla i min omgivning.

 

Nu ska jag sluta babbla, så det inte blir långtråkigt. Madde! Nu vet du vad jag kräver ;) av dig, grym uppdatering och från mig får du många lyckosparkar och jag hoppas att du lyckas med den här bloggen I know you can do it! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback