Ny kategori

Hej på er! :)

Tänkte presentera min senaste kategori här! ;) Jag satt igår på lunchen tillsammans med Johanna och vi snackade lite om bloggen osv... Och så säger hon:
- Jag skulle kunna tänka mig börja blogga, men ändå inte. Jag skulle vilja liksom pröva lite innan jag bestämmer mig! 
Och dååå var det något som långsamt klickade till där långt bak i mitt huvud och jag sa:
- MEN JOHANNA! Vill du blogga på min blogg då, någon gång i veckan sådär?
- JA! Det skulle vara grymt, jag blev så taggad nu! :D
- Ja men så gör vi, jag fixar en kategori till dig! 
 
Så gick det kort och gott till när jag & Johanna bestämde att hon skulle få blogga på min blogg någon/några gånger i veckan (vi skippar allt snack emellan om för och nackdelar med blogg osv...). Hon kommer skriva om bra saker! Inte såna här inlägg som typ; "Idag har jag..." utan om saker som "betyder" lite mer (missförstå mig rätt). Tror det kommer bli riktigt bra! ;) Så nu blir det några fler inlägg skivna av någon annan. :D
 
Kör hårt säger jag bara! Välkomna till Johannas tankar ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback