Madde presenterar Rasmus...

HEJ ALLA VACKRA MÄNNISKOR!
Läget? Nu är det mycket möjligt att det blir fett oseriöst när jag tittar in på bloggen och rör upp saker och ting men det får ni leva med! Mitt namn är Rasmus och jag kommer att dela med mig av mina onödiga men också fett nödvändiga tankar och historier under de närmsta minuterna av era liv! Så antingen scrollar ni bara förbi det här fett onödigt nödvändiga inlägget och forsätter läsa Maddes otroligt underhållande blogg eller så stannar ni och njuter av upplevelsen :):) (Jag är självgod....)
 
 
Mitt namn är alltså Rasmus och jag har haft den bessynerliga fördelen/nackdelen att födas under namnet Schwerin . Med nackdel menar jag att 50 % av alla jag känner fortfarande inte kan uttala mitt efternamn rätt och de andra 50 % är jag rätt säker på att de måste tänka sig för innan de uttalar det. Men det brukar också resultera i att jag blir ihågkommen på fester och dylikt; det kan också vara för att jag gör dumma (knäppa saker) när jag dricker, men jag vill gärna intala mig själv att det är för att mitt efternamn är konstigt! :D:D
Det är 17 år sedan världen drabbades av mig och under de åren har jag hunnit med mycket. Bland annat har jag hoppat fallskärm, dykt på barriärrevet, brottats med en apa, käkat haggis, druckit lite för mycket, spelat gitarr, klättrat, vunnit SM (i sistnämnda sport), förlorat SM, vunnit igen, förlorat, vunnit (jag tror vi vet hur det här fortsätter...), lyssnat på mer musik än man borde, gått på många konserter och skaffat mig massvis med vänner.
En av dessa lite mer fenomenala vänner är Madde. Jag har faktiskt ingen koll på när vi blev vänner. Det bara hände en dag att jag helt plötsligt hade en ny individ att kalla min vän, och det har varit en hel del trevliga stunder med henne måste jag säga, framförallt kräftskivan :D:D. Men jag måste dock ta avstånd från hennes kärlek till skräckfilmer då jag hatar allt som skrämmer mig, vilket är typ alla skräckfilmer någonsin....
 
 
 
Maddes nya blogg är trevlig, jag har tyvärr ingenting att jämföra med då jag inte läser någon annan blogg. Eller jo! Jag har Twitter och använder det ohälsosamt mycket! Fast det kanske är en annan sak? Nu tappade jag tråden... Just det! Maddes blogg är intressant, iallafall tillräckligt intressant för att jag ska göra ett dagligt besök, eller två. Fina bilder och fina människor dyker frekvent upp på sidan och det är aldrig helt fel att titta på ;);)
Jag själv har ingen blogg. Jag skryter ofta om att jag är effektiv och hinner med mycket men en blogg skulle förmodligen få mitt liv att krascha då allt jag gör är schematiserat. T.ex går jag upp halv sju varje morgon, sedan äter jag 8 mackor, pålägg jämnt fördelat över alla mackor. Jag dricker även två koppar kaffe, en espresso och en dubbel. Exakt 06:45 går jag in i duschen och från klockan sju spelar jag gitarr fram till kl halv åtta då jag går till bussen. Även om den här rutinen är väldigt inprogrammerad så är jag även spontan, väldigt spontan vilket de flesta som känner mig vet om. Större delen av min livstil är: "Lägg an, skjut, sikta" och mottot "Allt löser sig" sammanfattar min inställning till livet. Dock har jag twitter så FÖLJ MIG om ni vill läsa högst onödiga tweets om ingenting.



Till skillnad från min bättre hälft Love som ni läste om för några veckor sedan så är jag singel. Och med singel menar jag drop dead forever alone for LIFE. <----- (Tragisk grabb...) Och jag tror att det är lika bra då jag förmodligen inte riktigt är optimal för förhållanden med tanke på mitt impulsiva levnadsätt. Men någon dag kanske:D:D (eller inte.)
Jag har blivit tillfrågad att berätta något udda om mig själv och det finns lite för mycket sådana saker att berätta för att dem ska få plats här. Men ett urval kan vara:
1: Jag har en liten tourette grej. Med det menat så måste jag låsa dörren 5 gånger innan jag kan gå därifrån. Ungefär som att man måste nysa.
2: Jag kan rabbla upp 140 decimaler i Pi, och antalet fortsätter att öka
3: Jag har utmärkt självförtroende men bedrövlig självkänsla (konstig kombination)
4: Ibland funderar jag på vad som skulle hända om jorden började snurra åt andra hållet? Skulle alla människor ramla under tvärnitningen?
5: Jag undrar även vad som skulle hända om en annan planet skulle kollidera med jorden. Förmodligen skulle vi alla dö innan vi fattade vad som hänt...
6: Jag tycker om att skriva långa gratulationer på Facebook
7: Jag är kär i Veronica Maggio.
Nu vet ni lite mer om mig, tack för att ni tog er tiden att läsa detta nödvändigt onödiga inlägg och fortsätt läsa Maddes blogg
// Raz
 
 

Johanna & Rasmus
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback