Madde presenterar Love... (träningskompis)

 
Vad heter du?
Love Strandberg

Hur gammal är du?
17 år

Skola?
Hersby con mi amiga Madeleine! 

Berätta lite kort om dig själv. (intressen, sporter osv...)
Jag gillar träning. Det är väl det jag brinner för här i livet (det och mina fina flickvän!) men i framtiden siktar jag på att bli läkare så det finns ju annat också om man nu bestämt vill veta...

Hur känner du & Madde varandra? Och hur ofta brukar ni ses?
Vi lärde känna varandra genom en gemensam vän i början av ettan och sedan dess har vi umgåtts (och tränat) massor tillsammans! Vi kör båda minst ett träningspass i veckan och förutom det så ses vi i skolan och på helger! :)

Vad tycker du om hennes nya blogg? ;)
Madde är väldigt duktig på att fota så jag ser väldigt mycket fram emot alla fina bilder hon kommer ta, särskillt dem på naturen. Jag älskar fina naturbilder!

Har du en blogg?
Nepp!

Singel/förhållande?
... (Läs ovan)...

Ditt bästa minne med Madde? wink:)
Bästa minnet är nog när vi badade i hennes pool en varm sommardag när skolan precis hade slutat och jag bara kände hur all stress bara rann av mig när vi simmade runt där. En toppenstund!

Berätta en rolig/udda/knasig/hemlig sak om dig själv? wink;)
Även om jag ibland kan verka smart så kan jag inte stava eller skriva för fem öre!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha Love! Underbart inlägg <3

2012-09-26 @ 16:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback