Bildbomb

Tänkte bjuda på alla bilder jag fått från Amanda som hon tog på mig den dagen när vi fotade (hon har lovat fler hihi! ;)) Måste ju berömma henne och säga att hon är en riktigt duktig fotograf! Kan både få en att skratta och vara seriös, men framförallt skratta haha! ;) Jag hade superkul! :D Copyright på alla bilder. Enjoy! (Skriver lite under vissa av bilderna om jag vill nämna något! ;))


För er som undrar sitter jag och pratar med ankor här... ;)

Min personliga favorit! Även min nya PP på facebook! ;) Och ja jag står på en fem meter hög stege...

Och här sitter jag 5 meter upp ovanför vattnet! Högt, lite läskigt men härligt!

Lite bättre vinkel på hur jag satt! Jag är lite höjdrädd...

Min andra favoritbild! Älskar siluettbilder! 

Fotograf: Amanda | Kamera & objektiv: Nikon D80 + Sigma 18-200 mm zoom + Sigma fast porträtt | Modell: Jag | Redigering: Amanda | Kläder: Pälsväst - Vila, klänning - Vet ej..., klackar - Skopunkten | Smink: Gjorde jag själv, grå ögonskugga både på ögonlocket och lite under ögat, eyeliner, mascara, ögonbrynspenna och lite concealer.
 
Tack för dem fina bilderna Amanda! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback