Monday

 
Hej på er!
Måndag idag och ny vecka. Trevligt trevligt! Jag hade en lektion imorse och nu har jag haft håltimme och ska snart äta lite lunch. Senare väntar gympa och kemi, sånglektion och studdiebuddie. Ikväll tänkte jag baka chokladbollar för det var verkligen sjukt länge sedan jag åt en chokladboll haha! 
 
Denna vecka händer det massa roliga saker. På fredag åker jag till LONDON för att hälsa på världens bästa vän. På onsdag så är det dags för vår skiva och det ska bli så kul. Igår kväll satt jag och Alex och gjorde bordsplacering och ett litet sånghäfte. Imorgonbitti ska vi ses igen och göra klart det sista. Jag har suttit och pillat lite med det nu under min håltimme varierat med svenskaplugg. ;) Plugg och skiva! 
 
Nu ska jag leta upp mi amiga Ylva och dra mig mot el comedor (matsalen för er som inte kan spanska... ;))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback