Long time


Hej på er! ♥️
Så himla mysiga ni är som klickar er in här även om jag inte gör det. Det har verkligen varit så himla mycket på senaste tiden och jag har verkligen bara hängt med och njutit. I helgen så var jag som sagt i London och hälsade på min bästis Rebecca. Vi har inte setts sen höstlovet och inte hängt på riktigt på alldeles för länge och det var väldigt kul att träffa henne igen. Saknar henne redan haha! ♥️ Vi shoppade, åt mat, var ute och dansade, gick i stan, åkte tunnelbana osv... En klassisk weekend helt enkelt. London bjöd dessutom på sol och mellan 12-18 grader. Riktigt nice! Jag landade i söndags kväll 23.40 och skulle upp halv 7 på måndagen för UF mässan på Älvsjö. Jäklar, det var tufft alltså... Vi var i alla fall där hela måndagen, min förkylning bröt ut under dagen och jag mådde så jävla dåligt i slutet alltså. Somnade i min älsklings armar vid elva typ och sov riktigt gott. 

Nu försöker jag bli frisk. Imorgon ska jag packa igen för på fredag åker vi till Liverpool och Wales med min engelska grupp. En väldans massa resor nu! Kul kul! :) 

Lite bilder från London



Natti ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback