Godmorgon


Godmorgon gosisar!
Hur är läget med er? Med mig är det sådär faktiskt. Känner mig hyfsat pigg men näsan rinner och halsen gör ont. Det är verkligen inte roligt att må såhär. Idag väntar skola, som jag ska försöka gå på. Det blir ingen ridning i eftermiddag men jag ska på skiva ikväll. Vet inte om jag ska skratta eller gråta haha... Jag tänkte dock åka hem tidigt och inte dricka nåt eftersom vi ska upp halv 7 imorgon och åka till Arlanda vid halv åtta. Mår redan dåligt som det är och behöver inte må ännu sämre imorgon! ;)

Nu ska jag fortsätta äta min frukost bestående av fil och flingor, macka, te och en smoothie. Jag hoppas att vitaminerna i smoothien ska hjälpa mig och att teet ska få min hals att må bättre. Jag har i alla fall lite röst. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback