Ett år


Hallå på er! 
Hur är läget en söndag som denna? Med mig är det helt okej. Jag är väldigt trött bara, men så är det ibland. ;) Igår firade jag och Micke vår ettårsdag! ♥️ Det är helt sjukt att vi har varit tillsammans i ett helt år. Jag tycker det är länge... Men jag är så kär hihi! ♥️ 

Gårdagen som sagt. Vi vaknade upp hos Micke och åt en mumsig frukost bestående av frukter, bär, smält choklad och mackor. Mumsigt! Vidare begav vi oss till skolan och idrottshallen där Micke skulle vara med i en roddtävling (gymnasierodd eller nåt). Det gick väldigt bra och han vann! Världens bästa! Mot eftermiddagen blev det spa, jag fick ju det av Micke i julklapp. Det var himla mysigt med 50 minuters massage och sen badande i jacuzzi i 45 minuter med färsk frukt och juice. Bra julklapp tyckte jag! ;) Sen strosade vi runt i stan lite innan vi gick till Vapiano och åt middag. Kvällen avslutades med bio. Vi såg 12 years a slave och det var den hemskaste filmen jag sett i hela mitt liv. Jag satt och grät helt öppet. Tårarna bara rann. Att vi en gång i tiden behandlat människor så... Fy sjutton! Se den om ni får chansen. Vid halv 3 somnade vi så sött i varandras armar. ♥️ Väldigt lyckad dag enligt mig! Gjorde en liten kort film som jag ska lägga upp! ♥️

Bästa människan på denna jord ♥️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback