Vecka 5


Hej på er!
Idag är det måndag och ny vecka. Jag tog faktiskt en sovmorgon idag till 10.00 fast jag hade tänkt gå upp vid åtta. Jag tänkte inte vara med på gympan idag och den är min första lektion så därför stannar jag hemma och går på nästa lektion som börjar vid 14-tiden. 

Jag mår inte mycket bättre idag tyvärr och det känns som att det sitter en motorsåg i min hals. De är ju "taggiga" och rispar lätt upp saker. Jag har ställt in min sånglektion idag för det går inte att sjunga när rösten är såhär. Trist! 

Nu tänkte jag göra mig i ordning och sen städa mitt rum och plugga lite nu när jag ändå har lång tid på mig! ;) Hoppas ni får en bra start på veckan. ♥️ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback