Travel the world with me

 
 
Jag älskar att resa.
Jag tycker helt ärligt att det är bland det häftigaste som finns. Jag menar hur coolt är det inte att få uppleva nya ställen, nya kulturer och ny mat, både i Sverige och utomlands? Just nu har jag faktiskt hela fyra resor inplanerade i februari, mars och april. 
 
I Andorra blir det skidåkning för hela slanten i en vecka. Jag har aldrig varit där och därför ska det bli spännande att åka dit. Tagga! 
 
London står näst på tur och dit ska jag åka för att hälsa på världens bästa kompis. Det kommer bli grymt kul! London är en härlig stad.
 
Bara en vecka senare åker jag med min engelskagrupp till Wales, Liverpool. Det ska bli cosy. Vad vi ska göra vet jag inte riktigt än... Men det blir i alla fall lite vandring. ;)
 
I april har jag och min älskling bokat en resa till Rom. Jag har aldrig varit där men tror att det är en helt fantastisk stad. Italienarna är ju dessutom kungar i köket. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback