Sri Lanka - part one

 
Jag tänkte så smått börja berätta om resan jag och min familj gjorde till Sri Lanka över nyår. Sri Lanka är en fantastisk ö med underbara människor, vacker natur och mycket att se. Det är enormt fattig och de har en lång bit kvar att gå, men de jobbar sig framåt och det syns. Jag är i alla fall enormt glad över att vi åkte dit. 
 
 Vi reste runt de första dagarna och nedan syns bilder från den allra första dagen då vi besökte ett "elefantdagis". De tog hand om elefanter som var skadade eller hade förlorat sina mammor.
 
 Två gånger om dagen fick elefanterna gå ner till en flod i närheten och ta sig ett dopp. 
 
 
Här är även ett kort litet klipp. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback