Såna där onödiga frågor som jag gillar...


Jag har insett att min senaste kyss var... Igår med min älskling ♥️
Jag saknar... Att vara liten och inte ha några stora problem.
Jag pratar... Alltid typ! ;)
Jag skrattar... När jag tycker något är roligt haha!
Jag tycker om... Att kramas ♥️
Jag avskyr när folk... Snackar skit och är falska.


Mina närmaste vänner är.. Några få
Min första vän hette... Thea 
Min första kärlek hette... Rickard 
Kärlek är... Det bästa och det värsta som finns ♥️
Min favoritfilm är... Taken (och Hobbit 2)
När jag borstar tänderna... Tänker jag på livet.
När jag lagar mat... Tränar jag på något jag inte är särskilt bra på... ;)


Jag är rädd för... Att trilla ner från en hög höjd och för att förlora någon i min närhet.
Jag önskar... Att jag aldrig behöver växa upp.
Den värsta känslan är... Ensamhet
Den bästa känslan är... Lycka
Jag vill... Göra något vettigt med mitt liv.
Jag är... En driven tjej
Jag är sämst på... Att plugga i tid (tyvärr)
Jag kommer alltid att vara... Mig själv 


Det finaste som finns... Är kärlek, vänskap och Micke ♥️
I sommar... Har jag ingen aning vad jag ska göra.
Sist jag grät var.. Iförrgår
Jag kan... Klara av det jag vill.
Min mobiltelefon är... I min hand.
När jag vaknar på morgonen... Vill jag inte gå upp.
Innan jag somnar... Säger jag alltid godnatt till mina föräldrar och Micke.
Jag har aldrig... Hoppat fallskärm
Idag har jag... Degat och haft huvudvärk
På gymnasiet... Har jag gjort mitt bästa.
Jag vill verkligen... Ha tid till att blogga oftare 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback