Ponny in my heart <3


Godmorgon godingar! ♥️
Jag vaknade för en timme sedan och har bara ätit frukost och tagit det lugnt sedan dess. Skolan för min del startar klockan 12.20 idag så jag har inte bråttom. 

Igår red jag två ridpass. Mitt eget och sedan ett istället för min lillasyster då hon är sjuk. Hon rider ju fortfarande ponny så jag fick rida ponny för första gången på nästan ett år och det var så himla roligt! Jag red Eminem och han gick verkligen så fint. Supernöjd med det passet! Nästa pass var på Shadow och det gick inte riktigt lika bra tyvärr. Men det blir nya tag nästa gång. :)

Nu ska jag klä på mig, städa mitt rum och eventuellt skriva lite grejer till entreprenörskapen. Vi hörs senare! :)

Jag och Max för några år sen. Ponny for the win haha! ♥️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback