Le helg


Hej på er amigos!

Igår jobbade jag hela dagen och det var kallt. När jag kom hem skjutsade jag mina föräldrar till våra familjekompisar eftersom att de skulle på middag där. Hej payback på alla skjutsningar... ;) Slutligen hämtade jag Micke och sen åkte vi hem till moi för att laga middag. Det var väldigt cosy tyckte jag. ♥️ Vi kollade på Paradise Hotel och somnade ett tag efter midnatt. 

Idag vaknade jag upp med världens jävla förkylning... Jag hörde typ inget och kunde knappt andas. Det suger. Jag fick ställa in en gyminstruktion och jag kommer förmodligen få ställa in fler saker denna vecka. Me don't like, men å andra sidan vad ska man göra? Alla är ju i princip förkylda nu. ;)

Nu tänkte jag faktiskt läsa lite i min bok och sen sova och hoppas på att jag mår bättre imorgon. :) ♥️

Dagens frukost/lunch (fruuuunch)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback