Kärlek


Tjejen som trivdes med att sova själv. Tjejen som aldrig skulle pussa eller klänga på sin pojkvän i skolan för att det var jobbigt för andra. Tjejen som sa att hon skulle vara singel ett bra tag framöver för att hon inte hade tid med en pojkvän. Undra var hon tog vägen? 

Tänk vad fort man kan förändras, vad fort åsikter kan förändras när det finns känslor med i bilden. Jag tycker inte alls lika mycket om att sova själv längre. Jag vill somna i hans armar och vakna upp bredvid honom och titta i hans ögon. Att pussas i skolan måste jag. Hallå, jag kan inte hålla mig borta! ;) (men det finns ju såklart en gräns, men lite är väl okej? Hihi) Singel finns inte med på min världskarta just nu. And I hope it never will ♥️ 

Cause I'm in love ♥️


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ååh sötis :)
Haha känner likadant i skolan, stör mig typ på par som klänger på varandra och hånglar, men man kan liksom inte hålla sig ifrån att sno en massa pussar och halvt krypa upp i knätt på pöjken hahah

Svar: Hihi! :)Ja verkligen, hahaha nej exakt! Tur att jag har någon som känner som jag! ;)
Madeleine Jacobsson

2014-01-27 @ 20:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback