Veterinärbesök


Hellu hellu! ♥️
Whats's up? Jag sitter för tillfället och äter lunch och ska bege mig till skolan om ca 25 minuter. Jag har en lektion idag och den börjar 13.30. Flesta haha! Efter skolan blir det stallet och hoppning. Det ska bli roligt! :)

Imorse följde jag med mamma till veterinären med min lillasysters marsvin Tixie. Det visade sig att hon hade fått urinvägsinfektion. Stackars snuffe! Inte lätt när man inte kan prata och berätta att man har ont. :( Nu ska hon i alla fall få medicin i en vecka så att hon blir bra igen. :) Och dess för innan vaknade jag upp bredvid min kära pojkvän. Bästa sättet att starta dagen på. ♥️ Nu ska jag äta upp det sista av den farliga korven och sedan bege mig mot skolan.   





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback