Mindfulness


Hallå hallå! 
Hur är läget? Jag har precis lagt mig tillrätta i sängen och ska strax släcka lampan. Tisdag idag och jag har varit äckligt trött. Somnade en timme när jag kom hem från skolan och det händer inte allt för ofta (som tur är). Skoldagen var inte särskilt intressant, sen sov jag ju som sagt ett tag, pluggade matte... Dagens roliga händelse var att jag var på del ett av en mindfulnesskurs. Väldigt intressant och lärorikt som sjutton. :) Fem gånger kvar och jag tror det kommer bli superbra! Nån som vill hänga på? ;)

Nu ska jag sova och njuta av nuet. Puss♥️

Denna fick Micke av mig i alla hjärtans dags present. Vaknade bredvid den imorse. Gillar bilden ♥️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback