Måndagmorgon


Godmorgon! ♥️
Hoppas ni har sovit gott inatt, det har i alla fall jag gjort. Riktigt skönt! Jag börjat 11.50 idag så har ingen panik direkt. Gick upp vid kvart i nio och åt frukost. Nu ligger jag i sängen igen och gosar haha! (Älskar att ligga och dra mig!) Dock ska jag strax hoppa upp igen och plugga lite matte en stund. Jag har matteprov både onsdag och torsdag så det är lika bra att köra lite. 

Efter skolan idag har jag som sagt sånglektion och sen ska jag plugga med min studdiebuddie. :) Mot kvällningen åker jag hem till Micke och sover där till imorgon. ♥️ Mysigt! 
Jag har helt klart en bra måndag framför mig även om den innehåller en del plugg. Let's do it!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback