Hej igen


Hej på er!
Min blogg app har krånglat så därför har jag inte kunnat blogga. Vad har hänt i mitt liv de senaste dagarna? Jag har haft två hopplektioner och framförallt den jag hade idag gick så jävla bra! Så himla skön känsla! Sen har jag sagt hejdå till min favvis. Vi kommer inte ses på en vecka nu och det känns jobbigt som f*n. Dock är det bara att hålla ut. Jag träffade ingen i min klass idag heller så jag kunde inte säga hejdå till dem heller. Världens bästa klass! ♥️ Kommer sakna ihjäl mig efter den när jag tar studenten. Ja vad har jag gjort mer...? Det står helt stilla i huvudet haha! 

Imorgon ska jag i alla fall jobba hela dagen. Sen packa packa! På söndag åker jag... 

Bild från imorse





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback