Ett fett jävla streck


God kväll readers! ♥️
Hur har er söndag varit? Min har varit så jävla dålig på alldeles för många sätt. Jag vill dra ett streck över den här dagen och lägga den bakom mig. Vilket för övrigt är precis det jag tänker göra. :) Imorgon är det ny vecka. Denna vecka är mina planer att försöka få mycket plugg gjort. Jag måste verkligen plugga massor med matte. Dessutom ska jag försöka träna lite smått efter min vilovecka nu. Känner mig dock inte hundra än så vi får se hur det blir. Godnatt! ♥️


Jag hittade Mickes tröja hemma hos mig som han hade glömt. Den drog jag på mig och gick och la mig i sängen. Nu ska jag och tröjan sova och sakna Micke tillsammans. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback