Plugg och resa


Hej kompisar! ♥️
Hur är läget med er? Mig mig är det bra utom min förbannade hosta som jag blir så himla trött på... Blä! Jag tycker att jag har varit sjuk tillräckligt nu. Min dag har bestått av plugg, plugg, skola, sånglektion, plugg och plugg. Just nu läser jag texthäftet inför svenska nationella på torsdag. Det sista skriftliga svenska nationella någonsin i hela mitt liv. Stört! Jag vill verkligen att det ska gå bra och försöker verkligen plugga ordentligt. :) Sen ska jag köra lite kemi också. Ja det är helt enkelt vad mitt liv består av just nu; en väldans massa plugg. Nästa vecka är det dock lov och då sticker jag och Micke till Rom. Can't wait! ♥️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback