Back again


Hej på er! ♥️

Har ni saknat mig? ;) Nu är jag i alla fall hemma igen och har börjat skolan. Rom var en väldigt fin stad och vi hade en supermysig resa. Jag hat både bilder och saker att berätta så jag får försöka göra det nån dag. Bland annat gjorde vi många av de klassiska turistgrejerna och dessutom fick vi se Påven tala från sin balkong. Det har inte alla gjort... ;)

Hur som helst så är det som sagt skolvecka igen och vilket väder vi har haft de senaste dagarna. Riktigt härligt!! ♥️ Jag har väldigt mycket just nu och känner mig tyvärr rätt omotiverad på allt, men så får det vara nu. Det vänder förhoppningsvis snart. Nu tänkte jag sova. Jag har matteprov imorgon så det kan ju vara bra att vara redo för det. 
Sov sött ♥️

Colosseum




Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Lust att göra bloglovin byte? :)

Svar: Absolut! :)
Madeleine Jacobsson

2014-04-25 @ 10:02:17
URL: http://emmaanybeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback