Veckan som gått

Hej på er! ♥

Fredag idag och jag har äntligen landat i sängen efter en lång vecka. Jag har gjort så himla många olika grejer att jag knappt har koll på vad jag egentligen gjort... Jag bloggade senast i tisdags så därifrån vet ni lite. Men veckan har innehållit ett möte, planering,ridning, förkylning, 20 poliser på skolan (om någon har missat så ska någon tydligen ha planerat en skolmassaker på min skola, inte sant och väldigt oklart!), hoppning, skola, pojkvän och lite annat. Jag känner mig helt slutkörd i kroppen så jag tänkte faktiskt gå och lägga mig snart. Gud. Vad. Skönt. Imorgon har jag faktiskt körlektion vid tio tiden och sen måste jag plugga lite. :) Imorgon kväll blir det en lugn kväll igen. Jag ska nämligen upp och jobba på söndag. 
Hur har er vecka varit? Har ni haft det bra? :)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback