Sista sommarvärmen

Här är lite bilder från min kväll

Hej på er! ♥
Hur har er lördag varit? Min har varit bra! :) Jag inledde den med körlektion och sen pratade jag med Johanna i telefon i typ en timme och efter det så hängde jag med Micke. ♥ Som ni ser ovan så tog vi en mysig promenad ner till en brygga i närheten där jag bor och så satt vi där och njöt av den sista sommarvärmen. Underbart!
Det känns faktiskt riktigt deppigt att sommaren är över... Jag har så himla svårt att förstå det, men å andra sidan har jag en grym höst framför mig så varför deppa? ;) Innan man vet ordet av det är det ju sommar igen så man får väl njuta av alla årstider eller nåt... ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback