Morgon

God morgon!

Jag är trött idag. Ni vet sådär riktigt trött när hela kroppen säger typ "noooo jag tänker inte gå upp idag!" och hjärnan säger "joooo det tänker du!" och så går man upp ändå. 
Vi har mössprovning idag på skolan så jag ska dit vid åtta för att hjälpa till med något, prova min mössa och sen ta med mig Ylva och åka hem och äta mysfrukost. Hur mysigt låter inte det?! Efter det ger vi oss ut i skogen för orientering. 
Igår kväll pluggade jag fysik och sen avslutade jag kvällen med två bad i poolen, först ett med mamma och sen ett med Micke. Det blev nog det sista badet i poolen för i år... 

Nej nu ska jag sätta i mina linser, dra en borste genom håret och en i munnen. ;) Vi hörs sen! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback