Latest from instagram

                 
 
1. Ett av mina senaste skoinköp. 2. Smultron ♥ 3. En bild på moi.
 
                 
 
1. Mina Jeffrey Campbell Lita Spikes ♥ ♥ ♥ ♥  2. Armband, det med hjärtat fick jag av Micke ♥  3. Bästis & jag på landet ♥ 
 
                  
 
 
1. Första gången jag klättrade upp för Skuleberget detta år, gula leden. 2. Jag och Ylva rensade fisk. Norrlänningarnas handkräm... ;) 3. Bollar i Frankrike... ;)
 
                   
 
1. Jag & Carro paddlar kanot i France. 2. Jag & Micke på landet i somras ♥  3. En bild på mig från slutet av 2011, böjan av 2012.

                  
 
1. Andra gången jag klättrade upp för Skuleberget, vita leden tillsammans med Ylva. 2. Fin bild på mig från förrförra fredagen. 3. Jag & Micke i båten ♥ 

 
1. Nya Converse 2. Jag på en gunga 3. Jag & min homie kräftan ;)

 
1. Bild från Frankrike 2013 2. Jag och Micke från i somras ♥ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback