Fredag

Hej på er mina kära läsare! ♥  
 
Idag har min skola fyllt hela 100 år (det är ganska så mycket). Vi har inte haft någon vanlig skoldag idag utan på förmiddagen var det konsert och sedan lunch på skolgården. Vid 13.30 så var jag och Ylva med på öppet hus och vi stod i kemisalen och representerade kemi och biologi. Vi labbade och visade papperskromatografi samt att vi mot slutet kollade vilken blodgrupp vi var i. Jag var alltså tvungen att sticka mig själv i fingret och ni vet ju vilken skräck jag har för det... Men det gick bra utom att jag behövde sticka fyra gånger för att det skulle komma något blod. Först två gånger själv, sedan stack Ylva en gång och slutligen en kvinna som faktiskt tittade på och råkade vara sjuksköterska. Då kom det blod vill jag tala om haha! ;) Jag har bilder på det men jag vet inte om de är så mysiga att titta på... ;) 
 
Jag kom hem för ungefär en och en halv timme sedan och snart blir det middag och ikväll blir det utgång. Whooop whoop! Det blir faktiskt första gången någonsin för min del och det ska självklart bli spännande. Jag ska fixa lite blogginlägg nu också. Det kommer upp en rolig sak senare! 
 
Gammal bild
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback