Detta skulle kommit upp imorse, men appen funkade inte...

Godmorgon babes! ♥
 
(Detta är tredje gången jag skriver det här inlägget! Först försvann det och nu när jag skulle kopiera det ut i fall att råkade jag klicka på klistra in så hela inlägget försvann...)
I alla fall... Hur är läget med er? Med mig är det bra! Lite trött efter för lite sömn, men det är sånt man får stå ut med. ;) Jag befinner mig för tillfället på Lollos landställe. Vi kom hit igår kväll vid halv 8 tiden och sedan dess har vi lagat mat och ätit middag, kollat på Idol och Meangirls 2, skrattat så att tårarna sprutat, pratat i telefon, varit uppe för sent och haft barnsligt roligt! ;) 
Idag är planen att åka vattenskoter (jag är astaggad). Nu håller vi på att fixa frukost. Hoppas ni får en mysig lördag! Vi hörs! ♥
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback