100 km/h

Hej på er! ♥

Förlåt för min obefintliga uppdatering och förlåt för att ni inte fått hänga med i mitt liv de senaste dagarna... ;) Jag har verkligen haft så himla mycket annat för mig så jag har halvt glömt bort att jag faktiskt har en blogg med läsare. Men nu så! Igår var jag med Johanna ute i Gillinge och körde Risktvåan (alltså halkbanan) inför körkortet. Det var faktiskt riktigt riktigt kul! Man fick hänga upp och ner i en bild, känna hur det känns att krocka och såklart köra på halt underlag. :) På kvällen sov jag hos Micke. ♥

Idag har det varit skola och två pass ridning. Nu är jag trött så nu tänkte jag sova. Vi hörs imorgon! Jag ska lägga upp mina presenter, göra en videoblogg och om ni har tur kanske jag lyckas fixa en speciell frågestund. Hur låter det? ;)
Sov så gott! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback