Utklädning

Förra året hade vi halloween tema i skolan. Imorgon har vi något som ska likna halloween tema, black thursday, sounds scary right? Jag personligen tycker att det är ett rätt trist tema (= typ urtråkigt hehe) då Halloween ska innebära utklädning, men jag och några klasskompisar har valt att klä ut oss ändå. Jag kommer vara helt svartklädd, men jag kommer sätta en extra touch på det hela... ;)
 
Tänkte bjuda på lite bilder från förra året då min klass var rätt satsig.
 
 
Vi får se hur det blir imorgon... Och jag hoppas att alla som kan klär ut sig. Det blir mycket roligare än att bara vara svart.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jonas

Typ, en helt vanlig lektion på min förra skola xD Skämt å sido, coola bilder =) Mer zombies till folket!

Svar: Haha! xD Tack tack! :) VERKLIGEN!
Madeleine Jacobsson

2013-10-24 @ 12:10:39
URL: http://thegamingground.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback