Torsdag 3 oktober 2013


Godmorgon på er! ♥

Hur är läget med er en torsdag som denna? Med mig är det bara bra. :) Igår stannade jag kvar och pluggade i skolan ett tag för att sedan åka till stallet för att rida Carma. :) Vi hade en härlig uteritt och hon var så pigg att hon i princip hoppade på stället och när hon fick galoppera då gick det fort haha! Men jag älskar det! Att känna kraften från en galopperande häst är bland det häftigaste som finns. Jag tycker faktiskt lite synd om er som inte får chansen att känna den känslan... ;)

Idag är det skoldag först, sedan ska jag troligtvis till banken tillsammans med mitt företag. (Jag läser just nu en kurs där vi startar upp ett företag och driver det i nästan ett år för att se hur det funkar osv...) Efter det ska jag till stallet och rida min egen ridlektion. :) 
Så ser planen för dagen ut. Vi hörs senare! 

Ha en fin torsdag! ♥

Nästan bästa platsen på jorden. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback