The Conjuring


Hej på er!

Hur är läget? Med mig är allting fin fint förutom att jag har fått fruktansvärt ont i min högra handled. Jag har haft lite småont till och från men idag slog det verkligen till med riktig smärta. Så pass att jag hat svårt att använda min högra hand och det suger ju när man är högerhänt... Jag ringde minnaprapat men hon svarade inte så jag får pröva igen senare. Det känns som att det är lika bra att kolla upp nu. 

Idag vaknade jag än en gång upp bredvid min favorit. Bion igår var läskig som sjutton, men Micke satt bara och skrattade hela filmen. Man ba hallå kul, jag är livrädd och du sitter och skrattar... ;) Dock tyckte jag att den var rätt bra. The conjuring hette den och jag rekommenderar den om man gillar skräckisar. Vid elva tiden klippte och slungade jag håret och nu sitter jag på tuben in till stan för lite shopping. Trevligt trevligt! Vi får se vad jag får med mig hem. Ikväll ska jag ta det lugnt tror jag. 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback