Svar på fråga


Postat av: Anonym

älskar din bloggy!! hur många unika läsare har du ? fortsätt blogga OCH MER FÖR BÖVELEN! <333


Hej på dig! :)

För det första, TACK! Vad kul! Jag blir superglad! ♥ När jag bloggade bättre än vad jag gör nu hade jag mellan 50-100 läsare per dag. Det är ingen stor mängd men det är ändå ett par stycken och jag trivs ganska bra med det (även om jag ibland önskar att jag hade en större blogg). 
Just nu är det inte riktigt lika många då jag, precis som du säger, inte uppdaterar särskilt bra! Men jag kommer absolut fortsätta blogga och jag ska försöka blogga mer. :)




Kommentarer
Postat av: Felicia Aulén

det är alldeles lagom läsare, jag trivdes när jag hade den mängden! när jag däremot hade fler.. så började också fler negativa kommentarer komma in. så fick tillslut byta blogg till en privat så har inte alls de antalet länge. så du ska vara nöjd!

Svar: Ja jag håller med dig! Jo tyvärr brukar det vara följden... Usch! Tråkigt att det måste bli så! Det är jag! :)
Madeleine Jacobsson

2013-10-16 @ 09:41:01
URL: http://faulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback