Star for life

Vilken dag det har varit. 
Jag är bokstavligt talat helt slut och jag kan knappt hålla min ögon öppna när jag skriver det här. Det var först skola som stod på schemat denna fredag, sedan genrep från 13.30-17.00, en middagspaus till 19.00 och då var de showtime... Jag har sedan två månader tillbaka varit med på något som heter Star for life. Det är en organisation som jobbar för att hjälpa utsatta HIV smittade i Afrika. De har haft ett musikprojekt med ungdomar runt om i Sverige. De har helt enkelt åkt runt till olika kommuner och kört sin konsert och ungdomarna har lärt sig låtarna. Idag medverkade jag i konserten då de besökte kommunen där jag bor. :) Det var skitkul och värsta draget. :D Känns kul att hjälpa till när det går till något bra. :)

Nu ska jag för första gången på två evigheter lägga mig och sova innan halv 11 en fredag kväll och det bästa av allt är att jag inte har något alarm till imorgon bitti! Rena drömmen ju! 
Sov gott hörrni! Godnatt!

Bild från Google 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback