Söndag


Hej på er! :)

Hur är läget? Med mig är det helt okej. Jag har pluggdag idag och det är rätt segt men det måste göras. Hittills har jag kört 2,5 timme fysik och nu har jag en paus. Det är enormt viktigt med pauser när man pluggar! 
Snart blir det lite lunch och sedan väntar fortsatt plugg och övningskörning. :)

Gårdagskvällen var mysig, rolig och trevlig. Vi körde tacos till middag och sedan blev det film, biljard och prat. Det var trevligt! Vill ni se min sköna instagram-update från igår får ni kika in på min instagram memadde. ;)
Jag bjuder på ett par kassa mobilbilder.





Kommentarer
Postat av: Annika

Gott :)

Svar: Jag håller med! :)
Madeleine Jacobsson

2013-10-06 @ 14:26:09
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback