Röntgen




Dagens naprapatbesök slutade inte hos naprapaten utan på sjukhuset...

Jag vet själv inte vad det är för fel än då jag inte fått svår på röntgen och jag vet inte när jag gjort mig illa heller. Troligtvis är det en fraktur eller så kan det vara så att jag gjort mig illa tidigare och så har det läkt ihop fel. Det kan också vara något helt annat. Vi får se när jag får svar från röntgen vilket förhoppningsvis är imorgon. Jag var jätteöm på ett av benen i handleden och musklerna runt om var spända (troligtvis som kompensation för att slippa känna smärta). Nu har jag den i alla fall lindad så får vi se vad som händer. :)

Ikväll har jag hållit på och pysslat i mitt rum. Allt börjar sakta men säkert falla på plats. Jag lägger upp bilder när allt är klart men ni får en sneakpeak så länge. ;) Nu ska jag strax sova. Jag är otroligt trött efter denna dag... 

Vi hörs imorgon! ♥




Kommentarer
Postat av: Amanda CL

hoppas det inte är något alldeles för allvarligt

Svar: Tack! Det hoppas jag med!
Madeleine Jacobsson

2013-10-31 @ 22:26:50
URL: http://amandacarlberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback