Onsdag mitt i veckan

Hej på er! ♥

Hur har er dag varit? Min har varit helt okej! :) Jag sitter just nu på bussen på väg hem från Micke. Jag åkte direkt hem till honom efter skolan och sen dess har jag varit där. Det första vi gjorde när vi kom hem var att gå och lägga oss och sova i typ 40 minuter hehe... Jag var så trött! 

Sen pluggade jag lite och skrev på mitt företags affärsplan. Det finns rätt många saker i världen som är roligare än det, men det måste göras och jag tror det blir rätt bra. :) Under tiden var Micke så underbart snäll att han lagade middag åt oss. 
Världens bästa älskling ♥ 
Det blev pyttipanna (jag älskar pyttipanna) med stekt ägg och grönsaker och det varsupergott. :)
Nu är jag på väg hem för lite välbehövlig sömn. Har ni gjort något kul idag? 

Sneakpeak på affärsplanen

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback