Onsdag


Godmorgon på er i höstrusket! ♥

Har ni sovit gott? Det har jag gjort, men jag har inte sovit så länge. Matchen igår var bra och Calles lag vann med 4-2. Grymt! Jag tog massa bilder, men jag måste redigera de som blev bra för det är sjukt svårt att fota i en ishall... :P Sen kan det vara för att jag inte kan min kamera till 110% också haha! 

Jag och Micke kollade på Hide and Seek igår när jag hade kommit hem till honom. Den var äcklig och bara mentalt jobbig att se. Inte läskig utan bara äcklig. Det är ingen sån film där saker hoppar fram utan den är bara obehaglig. Vi kom i säng vid typ två och idag gick vi upp halv 9. När klockan ringde kände jag ungefär "Nej jag vill inte. Jag. Vill. Inte." Förstår ni hur oskönt det är att gå upp ur en varm säng där man dessutom har den personen man gillar mest i världen bredvid sig? Och utöver det så ska han åka på träningsläger idag tills på söndag och det suger ju... Jag kommer sakna honom. ♥ 

Nu är jag i alla fall på väg till min tandläkare för att kolla upp två saker i min mun. Efter det ska jag till stallet igen och rida ut i regnet. Mysigt mysigt! ;)

Hoppas att ni har en mysig onsdag! Vi hörs sen! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback