Måndag

Hej guys!

Tänkte göra en sista uppdatering för dagen innan jag kollar det sista inför fysikprovet imorgon. Det ska bli så skönt när det är över! Idag är det måndag. Måndag innebär ny vecka och nya mål. Mitt mål denna vecka är att inte stressa utan försöka att ta det lugnt. Jag är dålig på det, men jag försöker jobba mig framåt. 

Imorse vaknade jag upp med tjock hals (det var på gränsen till att jag inte kunde andas...)! Nu är det dock borta men jag vilade från gympan idag. Istället fick jag hålla min kära pojkvän sällskap då han stukade foten... Klant! ;) ♥ Så det jag har lärt mig idag är hur man lindar en fot. (Mycket bra kunskap om ni frågar mig!) Efter skolan hade jag sånglektion tillsammans med Johanna. Vi övar inför ett projekt som äger rum den 18 oktober om jag inte misstar mig. Alla som vill får komma på det! Jag gör ett separat inlägg om det senare. :) 
Blandat detta blev haha! Vi hörs!

Jag vill ha sommar igen tack!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback