Lördag ♥

Hej på er favoriter! ♥

Den här dagen sprang iväg fortare än fortast. Igår kväll var jag hemma och tog det lugnt med familjen och pojkvännen. Vi åt en supergod middag bestående av grillat kött (deppar lite för att grillsäsongen snart är över) och sedan kikade vi en stund på Idol. Jag somnade i Mickes armar vid 01.00 och vaknade vid åtta... Men sen sov jag till och från fram till 10 då jag hade ställt klockan. 

Min plan idag var att plugga hela dagen, men när man är med sin pojkvän så brukar inte den planen hålla särskilt bra, i alla fall inte för mig. Dock är det ju rätt mysigt så man klagar ju liksom inte... ;) ♥ Han åkte härifrån vid kvart över två och sedan dess har jag pluggat. Nu ska jag ta en snabb dusch, plugga lite till och sedan åka hem till Fredrik där vi ska ha taco & filmkväll om jag förstått det hela rätt. Det blir mysigt det! 
Vi hörs! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback