Long time ago


Hej på er! ♥

Gud vad länge sen det var jag uppdaterade denna lilla blogg, men nu är det höstlov vilket innebär toppuppdatering! ;) Igår skrev jag högskoleprovet och hade lite folk hemma på kvällen, därav utebliven uppdatering. Imorse vaknade jag upp bredvid min favvis. Det var mysigt! ♥ 
Vi tog en lugn frukost med smoothie, bacon och stekta ägg. (Mums!) Efter det åkte jag till stallet för att kika på Max när han hade träningstävling. Han var mycket duktig! :) Efter det blev det övningskörning och nu har jag precis varit och gymmat för första gången på typ ett år! (Och igår var jag ute och sprang! Vad händer?!) Jag hoppas på träningsvärk imorgon. Nu ska jag ta mig hemåt, duscha och sen blir det bio inne i stan med Micke. Det blir en skräckis. Vi hörs senare!

Bild från igår kväll 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback