La vie est belle


Tröja - Från Mallorca (present av mammi) | Jeans - Cubus | Skinnjacka - Chiquelle | Skor - ? | Halsband & armband - Från Mallorca (present av mammi) | Klocka - Ur&Penn

Fotograf: Ylva

God eftermiddag! 
Ovan ser ni det jag haft på mig idag. Mamma kom hem från Mallorca inatt och hon hade med sig några småpresenter. Bland annat tröjan, halsbandet och armbandet jag haft på mig idag. :) Så jag körde en spontan outfit i morse och jag tyckte den blev rätt bra. 

Eller vad säger ni? 





Kommentarer
Postat av: felicia

fint!

Svar: Åh tusen tack! :D
Madeleine Jacobsson

2013-10-07 @ 17:16:16
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Jullan Svensson - Foto, Träning, Vardag & MODE.

super fin outfit!
allt bra?
kram <3

Svar: Tack så mycket! :)Jadå det är bra, själv?
Fin blogg du hade!
kram <3
Madeleine Jacobsson

2013-10-07 @ 18:14:16
URL: http://www.svenssonjullan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback