Helgmorgon ♥


Hej på er! ♥

Lördag idag! Skönt med helg efter denna vecka. :) Jag har inte så mycket inplanerat denna helg, mer än plugg och hänga lite med min favvis (och eventuellt Ylva?). Idag ska jag försöka ta mig igenom en del matte inför mitt prov på fredag (önska mig lycka till för det kommer verkligen behövas...) Ikväll kommer Micke hit och då blir det myskväll. ♥ Jag ska laga mat. 

Imorgon tänkte jag göra frukost med scones, plättar, vattenmelon osv... Ylva kommer du hit imorgon? ;) Det blir nog en bra helg. Vi hörs senare!

Min frukost idag




Kommentarer
Postat av: anonym

Hej madde!
kan inte du göra ett inlägg med typ fina minnen från din och din pojkväns förhållande. så himla fint att läsa om kärlek, typ stunder du kommer minnas för alltid, första gången ni sa jag älskar dig! osv :)

2013-10-21 @ 22:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback