Frunch


Hej på er!

Ledsen för den dåliga och sena uppdateringen. Snart har jag lov och då ska jag verkligen skärpa mig.

Idag hade jag en lång sovmorgon fram till 11.40 så imorse när jag smsade med Ylva så kom jag spontant fram till att bjuda henne på frunch (frukost lunch, låter bättre än brunch hehe). Hon var på så vid kvart i elva kom hon hit och då hade jag stekt pannkakor, skurit upp färsk frukt, gjort två smoothies, tagit fram två muffins och stekt ägg och Ylva gjorde det sista med baconen. ;) Det var så gott och så värt! Vi kom två minuter för sent... Men en gång är ingen gång, right? 

Sedan var det en seg skoldag. Jag tycker inte om tisdagar alls... Det är min värsta veckodag. Jag går antingen mellan åtta och fem eller mellan typ 20 i elva till 5 och det är kanske inte en så lång dag, men jag har så jobbiga lektioner... Blääää!

Nu ikväll har jag pluggat matte och suttit och kollat på flygbiljetter och hotell. Jag och Micke tänkte nämligen boka en resa till i vår. Vi får se var vi hamnar, men det ska bli så mysigt!

I vilket fall! Det får ni höra mer om senare. Här kommer lite bilder från frunchen. Sov gott! ♥


Ps. Jag fick en superfin kommentar om ett önskeinlägg om kärlek. Jag ska verkligen ta mig tid och skriva det. Så du som kommenterade; håll ut! Ds.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback