Fredag hela veckan


Godkväll på er! ♥

Hur är läget? Jag har lite ont i min mage, men annars så rullar det på! ;) Igår hade jag hopplektion direkt efter skolan och den gick helt okej. Jag red en häst som inte riktigt är min typ och eftersom det var första gången jag satt på den så hade jag svårt att veta precis vad som krävs för att den ska gå bra, men det kommer nog. :) Sen åkte jag hem, tog en snabb dusch och begav mig sedan mot Moa för spelkväll med två andra tjejer. :) Vi spelade först Super Mario och sedan avslutade vi med HALO och det är sjukt kul! ;) Vid kvart över elva begav jag mig hem till Micke och spelade lite GTA med honom (ett annat tv-spel) och därefter gick vi och la oss. Jag somnade på typ 20 sekunder... 

Idag gick vi upp typ halv 11 och jag skulle vara hemma 11 så det blev lite stressigt men jag hann nästan! ;) Sedan åkte jag med mamma och handlade och vad jag fick med mig hem har ni redan sett. (SKOR ♥

Imorgon jobbar jag så nu ska jag krypa ner i sängen. Godnatt på er! 





Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar din bloggy!! hur många unika läsare har du ? fortsätt blogga OCH MER FÖR BÖVELEN! <333

2013-10-15 @ 19:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback