Bubbelbad


Hej på er! ♥

Idag är det söndag och veckans sista dag. Jag gick upp med Micke idag vid kvart över sex då han skulle åka till Uppsala och träna. Medan han höll på och fixade så gjorde jag frukost till honom. Som den snälla flickvännen jag är. ;) Sedan satt vi (han) och åt och vid 20 över 7 gick han till bussen. Då kröp jag ner i den kalla tomma sängen igen utan honom och lyckades somna om efter ett tag. Men det var inte alls lika mysigt... 

Igår kväll lagade jag middag och sedan åt vi. Jag testade en ny rätt som bestod av pasta, keso, oliver, avokado och peppar. Till det hade jag italiensk skinka och tomater. Det blev faktiskt riktigt gott! :) Efter middagen tog vi ett bubbelbad och det var mysigt. Jag älskar att bada badkar och jag gör det alldeles för sällan. 

Denna söndag har till största delen ägnats åt matematik, vilket den kommer fortsätta göra. Lite senare ska jag övningsköra och ikväll börjar ju Solsidan igen och det måste man ju titta på, även om det känns som att varje säsong bara blir sämre och sämre. Det visar sig ikväll om det stämmer.

Hoppas ni får en fin dag! ♥





Kommentarer
Postat av: Carolina - Stall Assla

Ska också kolla på det ikväll, hoppas det blir bra :)

Svar: Trevligt! Vad tyckte du? :) jag gillade det!
Madeleine Jacobsson

2013-10-20 @ 15:41:17
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback