Beccis ♥


Hej på er kompisar! ♥

Idag är det torsdag och jag sitter och väntar på att få träffa min naprapat. Någonting står inte helt rätt till i min handled och det är inge kul... Förhoppningsvis ska hon kunna tala om för mig vad som är fel och sen får vi se om det går att göra någonting åt det. 

Igår kväll var jag på Ikea och köpte i princip ett nytt rum. Det kommer bli superfint! Jag har redan börjat fixa lite, men jag måste få ut allt och börja om på noll. Allt skit som finns i mitt rum ska ut nu. :) Efter Ikea så åkte jag hem till Becca och hängde med henne. Det var så mysigt att få umgås lite med henne. Hon är hemma från London i ca en vecka så man får passa på när man har tid. :) Jag har saknat henne. ♥ 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback